jueves, 11 de noviembre de 2010

Últimamente voy a todos lados corriendo...






Letra y traducción de "Corren" de Gossos con Dani Macaco 

És tard, no sé quina hora és,
però és fosc fa estona.
És fàcil veure que no hi ets,
ni un paper, ja poc importa.

Poso els peus a terra, vull caminar,
necessito despertar en un dia radiant.
Encara em queda temps per descobrir
tot allò que m'he amagat
i que no m'he volgut dir.
traducción de transmusiclation
Corren, corren pels carrers, corren
paraules que no s'esborren,
imatges que no se'n van.
I ploren, ploren pels carrers, ploren
com gotes d'aigua s'enyoren,
aquells que ja no es veuran.

Difícil descobrir qui sóc avui
Una gota em cau
mentres una altra em treu la set.
Plou i fa sol alhora
Tomba la bala tomba la bala
que m'apuntava era la meva
i jo mateix em disparava.
Raig de llum il•lumina'm, treu-me el fum.
Una revolució dins meu,
la sedueixo i es transforma
No... no no no no no no noo... s'esborren,
em conformo amb mirar-me
mirar-me d'endins cap enfora.

On puc anar-te a buscar? Nena no és broma...
Hauria d'haver estat diferent,
però en un moment
s'han tancat les portes.
Poso els peus a terra, vull caminar
necessito despertar en un dia radiant.
Encara em queda temps per descobrir
tot allò que t'he amagat
i que no t'he volgut dir.
Oooooh...

Corren, corren pels carrers, corren
paraules que no s'esborren,
imatges que no se'n van. Eeeh!
I ploren, ploren pels carrers, ploren
com gotes d'aigua s'enyoren,
aquells que ja no es veuran.

Corren, corren pels carrers, corren
paraules que no s'esborren,
imatges que no se'n van (No se’n van...)
I ploren, ploren pels carrers, ploren
com gotes d'aigua s'enyoren,
aquells que ja no es veuran.
traducción de transmusiclation
I corren, corren pels carrers, corren
paraules que no s'esborren,
imatges que no se'n van.
I ploren, ploren pels carrers, ploren
com gotes d'aigua s'enyoren,
aquells que ja no es veuran... Oooooh...
"Corren" traducida - Gossos con Dani Macaco

Es tarde, no sé qué hora es,
pero oscureció hace rato.
Es fácil ver que no estás,
ni un papel, ya poco importa.

Pongo los pies en el suelo, quiero caminar,
necesito despertar en un día radiante.
Aún me queda tiempo para descubrir
todo aquello que he escondido
y que no me he querido decir.
traducción de transmusiclation
Corren, corren por las calles, corren
palabras que no se borran,
imágenes que no se van.
Y lloran, lloran por las calles, lloran
como gotas de agua se extraña
a aquellos que ya no se verán.

Difícil descubrir quien soy hoy
Una gota me cae
mientras otra me quita la sed.
Llueve y hace sol al mismo tiempo
Vuelve la bala vuelve la bala
que me apuntaba era la mía
y yo mismo me disparaba.
Rayo de luz ilumíname, sácame el humo.
Una revolución dentro de mí,
la seduzco y se transforma
No... no no no no no no noo... se borran,
me conformo con mirarme
mirarme desde dentro hacia afuera.

¿Dónde puedo ir a buscarte? Nena no es broma...
Debería haber sido diferente,
pero en un momento
se han cerrado las puertas.
Pongo los pies e el suelo, quiero caminar
necesito despertar en un día radiante.
Aún me queda tiempo para descubrir
todo aquello que te he escondido
y que no te he querido decir.
Oooooh...
Corren, corren por las calles, corren
palabras que no se borran,
imágenes que no se van. ¡Eeeh!
Y lloran, lloran por las calles, lloran
como gotas de agua se extraña
a aquellos que ya no se verán.

Corren, corren por las calles, corren
palabras que no se borran,
imágenes que no se van. (No se van...)
Y lloran, lloran por las calles, lloran
como gotas de agua se extraña
a aquellos que ya no se verán.
traducción de transmusiclation
Y corren, corren por las calles, corren
palabras que no se borran,
imágenes que no se van.
Y lloran, lloran por las calles, lloran
como gotas de agua se extraña
a aquellos que ya no se verán... Oooooh...





                            No puedo evitar quererte...





                                                    

No hay comentarios:

Publicar un comentario